Nyelvek

English Czech French German Italian Russian Slovak Hungarian Yiddish

Kereső

Ugrás a bevásárlókosárhoz
Jelenleg üres a bevásárlókosara.
Kezdőlap arrow Vevőtájékoztató
VEVŐTÁJÉKOZTATÓ PDF Nyomtatás E-mail

Ügyfélszolgálati elérhetőség:

Postacím:
Makrai És Fia Bt.

2095 Pilisszántó Szél u. 48/a

 

Telefonszám:

+36 20 913 4637
Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges

Megrendelésével vagy kérdéseivel kapcsolatban hétköznap 9.-18. óra között.

OnLine Szerződő fél (Eladó):

Makrai És Fia Bt.
2095 Pilisszántó Szél u. 48/a

Az elektrokozmetika.hu által értékesített termékekre az átadástól számított minimum 12 hónapig jótállás vonatkozik. A konkrét feltételek a jótállási jegyen, olvashatóak. A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén kétféleképpen történhet:

1.  A termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizünk címe.

2. A Makrai És Fia Bt. telephelyén: Amennyiben a termékhez Önálló garanciajegy nem tartozott, és a számlán az szerepel, hogy a garancia a Makrai És Fia Bt. telephelyén érvényesíthető.

Garanciális ügyintézés folyamata a Makrai És Fia Bt.-n keresztül:

  1. Lépjen be rendszerünkbe felhasználónevével és jelszavával.
  2. Válassza ki a ”Kapcsolat” menüpontot.
  3. Töltse ki a szükséges mezőket és írja le a hibaleírást.
  4. Juttassa el a meghibásodott terméket a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb a garancia lejárati napjáig a Makrai És Fia Bt. ügyfélszolgálatára.
    Javasoljuk, hogy mielőtt a terméket visszaküldené az elektrokozmetika.hu részére, telefonon vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (Tel: (06-20) 913-4637 (H-P 10.00-18 óráig)), mert sok esetben a hibát helytelen kezelés okozza, és így telefonos segítségnyújtással az elhárítható. A meghibásodott termék Makrai És Fia Bt. részére történő visszajuttatásának költsége a vevőt terheli. Portós küldeményeket a Makrai És Fia Bt. nem vesz át.
  5. Azt követően, hogy a termék megérkezett ügyfélszolgálatunkra munkatársunk megkezdi az ügyintézést, és felveszi Önnel a kapcsolatot a javítás vagy csere befejezésekor.
  6. A javított vagy hibás készüléket az ügyfélszolgálatunkon. Amennyiben azonban a készüléket a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, a javítási és szállítási költség a vevőt terheli.
Adatvédelem
Adatvédelmi tájékoztató
Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy adatait a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tároljuk.

Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt. Ekkor azonban az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Az oldalunkon feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, ezért a hibásan megjelent árakért felelőséget nem tudunk vállalni!
Minden egyéb ügyben a ptk. rendelkezései a mérvadók.
Regisztrációjával időszakos e-mail hírlevél rendszerünk álltal küldött hírlevelek fogadását elfogadja, melyről le tud iratkozni. Ezzel kapcsolatban írjon a Az email cím védve van a spam botoktól, a megtekintéséhez a JavaScript bekapcsolása szükséges
-ra.
Változtatás jogát fenntartjuk.

 


Önnek lehetõsége van a terméket, megrendelését követõen telefonon vagy levélben egyeztetett határidõn belül átvenni pilisszántói telephelyünkön, 2095 Pilisszántó, Szél u. 48/A címen.

Díjmentes házhozszállítás

A házhozszállítás idõpontját elõzetes telefonos egyeztetés után az Önnek legalkalmasabb idõpontban végezzük. A kiszállítás előtt 1 órával sofőrünk telefonál.

Amennyiben a termékkel rendelkezünk, Budapesten: 1-3 munkanap, országosan 5 munkanapon belül kiszállításra kerül az Ön által megrendelt termék EGYEZTETÉS UTÁN. Amennyiben a szállítás valamilyen okból nem történik meg, illetve nem tudjuk határidőn belül véghezvinni, tájékoztatjuk arról, a megrendelésben szereplő elérhetőségek valamelyikén, melyben az újonnan megállapított szállítási időpontról visszaigazolást várunk. Amennyiben visszaigazolása nem érkezik meg, a szállítási időre vonatkozóan, megrendelését függőbe tesszük és egyeztetésig nem tudjuk szállítani.

Az esetben, ha a termék minősége nem biztosított (minimál raktárkészelt esetén lehet csomagsérült) és a raktártól kis darabszámos mennyiségre kapunk visszaigazolást, a terméket minőségi ellenőrzési okokból bekérjük magunkhoz. Amennyiben a termék megfelelő és kiszállításra kerül, így díja lehet, melyről előre tájékoztatjuk.

Pénzfisszafizetési garancia

Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta, vagy nem megfelelő a termék, kérem, hogy a szállítólevélen ne vegye azt át! Amennyiben nem történt meg az áruátvétel, és nem tudjuk helyettesíteni azt közösen kialkudott kondíciókkal, a számunkra kifizetett összeg teljes összegben 5 napon belül visszautalásra kerül! Amennyiben készpénzes volt a vásárlás, készpénzben visszafizetésre kerül ügyfélszolgálatunkon!

Fontos!

Kérjük, hogy a szállítólevelet csak abban az esetben írja alá, ha a csomagot tételesen ellenõrizte, mert az átvétel utáni hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

Garanciális ügyek